eftertänksamhet (i brist på annat)

Namn: Cecilia
Piercingar: Ett i varje öra.
Tatueringar: önskar att jag hade en häst på vristen
Längd: 163, om man läser i passet
Skostorlek: 39 på ridskor, 38 på converse.
Hårfärg: Blond
Fräknar: dyker bara upp när solen skiner
Motto: Lär som om du skulle leva för alltid, lev som om du skulle dö imorgon
Kär? Nej.
Önskar du att du bodde någon annanstans? jag önskar att jag inte bodde hemma.
Tycker du att du är attraktiv? Nej, så självgod är jag inte.
Vilket schampo använder du? Head and shoulder, (den som luktar jenka tuggummi)
Vad är du rädd för? Spindlar, konstiga drömmar och ensamhet.
Gillar du berg- och dalbanor? ja.

senaste:
Filmen du hyrde? The last song (såg den med Hilma)
Filmen du köpte? jag tror aldrig jag köpt en film.
Låten du hörde: Boys don't cry - Ullrik Munther
Låten du laddade ner? bryter inte mot lagen
Personen du ringde? Bea, men hon ville inte svara.
Personen som ringde dig? Ulf, om i sommar!
TV-program du såg? Talang.
Person du tänkte på? mormor och morfar

Favorit…
Låt: förtillfället är jag ju förälskad i Andreas Johnsons Escape.
Sak att göra: umgås med Goliat.
Sport: ridning.
Kläder: fina blusar
Film: dagboken.
Bil: Corsan, vad annars liksom?
Serie: Jag tror att enda serien jag följt är Rederiet (torsdagar 20-20.45, när man var liten)

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? ja.
Gråtit över en flicka? ja.
Ljugit för någon? det också
Varit i slagsmål? nej.
Blivit arresterad? jag har fått Parkeringsböter.
Träffat någon från internet IRL? jag var ung och dum.

Antal…
Gånger du varit kär? riktigt kär, så jag hade kunnat dött. fyra.
Gånger ditt hjärta brustit? av vilken andledning?
Hjärtan brustet på grund av dig? det beror ju på hur man ser på den saken.
Tjejer du kysst? en, eller två kanske.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? tre, Kina-resan, Afrika-resan och när jag var med som Lucia-kandidat.

Senaste…
Boken du läste? Att förstå internationella konflikter.
Personen du fick e-mail av? Adlibris, mina sommarböcker var på väg.
Personen du fick brev av? Strängnäs kommun, LÖNEN!!
Personen du fick sms av? Hampus
Gången hela din familj åt middag tillsammans? i onsdags.
Saken du köpte? tre små rosa lampor på Ikea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0