Fredagsmys.. kakan, minnena och tentan.

kladdkakan gav mig en blåsa på tummen.
men den stillade mitt chokladbegär.
fredagkväll.
Julia är med Dino.
Mamma är med Pappa.
Himla är hos en kompis.
jag har lovat mig själv att skriva klart omtentan, därför är jag inte med någon.
jag hade gärna varit på fritidsgården med Inger. mycket gärna.
jag saknar det. ibland gör jad det. saknar att vara lite yngre.
saknar allt som var då. när det var som bäst.


Martin Stenmarck – Det är det pojkar gör när kärleken dör
jag länkar den låt som förtillfället spelas ifrån min Spotify.
får se hur länge det håller.
lite som med i-lands problemen jag skrev för typ tre år sen.
tre år? hur länge har jag haft bloggen? jag borde ta reda på det.
min fina, rosa blogg.

sen augusti 2008.
efter sommaren firar vi tre år.
det är Firar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0