en sömnlös natt, cykeln, låttexter, Goliat och middagen.


jag har aldrig förstått det där med, I want it and I want it bad.
jag känner kanske så.
hur som vill jag HA den där cykeln.
på måndag ska jag ta reda på om den går att beställa till någon av cykelaffärerna i Strängnäs.
jag MÅSTE ha den.
jag måste iaf ha en ny cykel.
att den dessutom är vit och rosa, med cupcakes känns liksom som en plus.

jag borde sova nu.
Maddes middag var riktigt bra.
småplock till förrätt, laxpaket till varmrätt och söta persikor till efterrätt.
vin, vin och vin.
jag jobbar på det. med mat funkar det riktigt bra. faktiskt.
är det så att man vill lära sig dricka vin, 
kan jag ju rekomendera en dag i veckan med fina vänner, mat och skratt.
det liksom slinker ner, (sakta men säkert)..

när jag ändå är inne på matspåret..
en stor protion kärlek tll Goliat.
det är bara så, massa kärlek.
äkta kärlek till världens bästa filur.
älskade fina knashäst <3

typ halv två började jag skriva inlägget.
jag fastnade på spotify.
nu kan jag inte sova.
jag är inte trött..jag tror jag drabbats av en känslovåg.
musik är nästan farligt. låttexter.

Chris Brown featuring Justin Bieber – Next To You

Hinder – Lips Of An Angel

Owl City – Vanilla Twilight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0