helgen, kvällen och veckan.

hemma.
jag ska sammanfatta lördag och söndag.
igår bar det av till Örebro igen.
det var Hampus tur att visa vad han gick för i köket.
en lyckad kväll.
vågar jag påstå att vi akademiker (Joans och jag) höll ut längst!?
maten var god, glaset fylldes ständigt på.. å jag tror att jag har en stukad tumme.
idag har solen lyst.
jag fick med mig Jonas till stallet.
Goliat bjöd på en körtur, riktigt skönt!
efter det glänste jag och Julia i köket.
eftersom att pappa fyller år idag fixade vi mat och tårta.



nu ska jag plugga lite.
den här veckan ska jag fylla med studier.
seminarium, PM och planering inför tentaveckan nästa vecka
och imorgon ska jag jobba.
jag har inte jobbat sen i slutet av augusti.´
känns riktigt bra att få göra något utan att referera till vad någon annan sagt.
jag kommer för några timmar slippa
Andersson (2001) säger att..
Bergman (2010) menar i sin bok..
jag kommer få använda mig själv.
Yes!

Sinead O'Connor – Nothing Compares 2 U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0