tydligen 79 dagar till 9 juni..

det är tydligen 79 dagar till 9 juni,
det betyder att det är 79 dagar kvar tills jag får sommarlov.
innan dess väntar...
sju seminarium,
tre tentor och
tre PM.

men jag är inte bitter.
faktiskt inte, jag gillar statsvetenskapen.
jag gillar min klass.
allra bäst mina fina vänner :)
det kändes bara väldigt långt till sommaren.

idag har jag varit effektiv.
jag har pluggat, varit i skolan, varit hos Goliat och pluggat igen.
i skolan klargjordes delvis Italien, när jag har pluggat har jag känt att jag har koll på läget.
(nästan)
hos Goliat insåg jag de fina band som finns mellan en häst och en människa.
åh.

imorgon ska jag tll Goliat, plugga och plugga och plugga.
seminarit ska färdigställas, PMet ska inledas.
är jag riktigt duktig och känner mig intresserad, då blir jag klar.
tre till fem sidor, kanske om jag är effektiv.

Hanna är rolig.


Bo Kaspers Orkester – I Samma Bil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0