nu undrar jag ju vem det var!

Haha!
jag halkade, ramlade och satte mig på rumpan.
pratade med Hampus i mitt headset
jag undrar om killen som så snällt hjälpte mig upp trodde jag pratade med mig själv.
pinsamt. jag sa iaf tack för hjälpen, samtidigt som jag skrattade.
Hampus undrade bara om han var snygg.
jag missade det, jag hade fullt upp med att resa mig och inte halka igen.
tänk om han var jättesnygg å så hjälpte han mig upp och jag bara skrattade.
varför är jag så pinsam? ibland skrattar jag för mycket. nästan.
asså han var ju jättegullig som stannade och frågade hur det gick.
å så skrattade jag bara. jag gled verkligen på isen innan jag satte mig pladas på rumpan.
åh, dumma mig!
vadå falla pladask för någon. jag skulle sagt det.
- jag föll pladas för dig. för snäll det var han.

det är värt dagens ros. verkligen dagens ros.
dessutom, en ung kille. en snäll ung kille.
Gud vad synd att inte hela stan fick se. det finns hopp för mänskigheten.
alla klottrar inte sönder Strängnäs. jag blir lite ledsen på att folk ser så negativ på ungdomen.
synd att inte någon såg. faktiskt. jag hade kunnat bjuda på det.
å synd att jag skrattade så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0