efterfrågan, empati?

i tidningen idag står det att Sverigedemokraterna vill stoppa invandringen till Strängnäs.
jag blir arg och ledsen.
var är empatin?
det står att de vill att an ska kolla upp vilka som kommer hit,
så man itne hjälper dem som inte behöver hjälp.
alltså till strängnäs, eller till Sverige egentligen
ska det bara få komma människor som verkligen behöver hjälp.
sen när blev det skillnad på behöver hjälp och hjälp.
och sen när slutatde vi ta hand om varadra.
pass och ID ska bli ett måste.
för det är lätt,
för det finns ett fungerande rättsväsend och myndigheter som sköter sånt i alla länder?
men jaja! självklart.
allt går vitt till, precis allt i alla länder.
när det inte es finns rent vatten överallt.
när barn dör av myggbett.
jag fattar inte. jag fattar inte varför folk är så kalla.
så elaka.
jag förstår verkligen inte.
förklaring, tack!


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ska du alltid låta så bajsnödig? lev ditt eget liv och sluta bry dig om andra

2011-03-02 @ 10:42:16
Postat av: hanna

hahaha säger vem? sluta bry dig själv isåfall!

du ska bara veta att enda anledningen att vi kommenterar dina kommentarer är att vi får skratta åt dig sen. patetiska människa:)

2011-03-02 @ 17:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0