det är okej att vara olika. nej, det är vackert att vara olika! frågan är om det är okej..

jag uppskattar verkligen kommentarer.
av vilket slag går att diskutera.
men det ska tydligen behöva tydliggöras
att några av bilderna på Hanna och mig är tagna påväg till en temafest.
ja, vi hade underställ på oss
ja, mitt var rosa
och ja, jag har former.
fine liksom!
jag har konstaterat att den anonyma kommentatören inte gillar kurvia tjejer.
fine det också.
om jag slapp veta det.
man får tycka, man får yttra sig.
jag vet, för jag är insnöad i den akademiskavärlden vad gäller demokrati.
men jag vet att man inte får göra någon ledsen.
moral och etik.
kanske är det tur att det är jag som får kommentarerna.
om kommentarerna hade hamnat hos någon med kroppsfixering hade det varit illa.
riktigt illa.
man ska tänka sig för.

nu ska jag bege mig ut i vårsolen.

Kings Of Leon – Use Somebody


Kommentarer
Postat av: Anonym

du vet att du är sötast <3



och vad gäller den som kommenterar vet jag inte om jag tycker den är en tönt eller om det är synd om den. Kanske att den personen skulle må jättedåligt om du skrev så till den. kanske utan att den förstår det själv.



du är bäst! <3

2011-03-17 @ 14:57:17
URL: http://hannana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0