veckan kunde inte sluta bättre :)

JAG KAN INTE ANNAT ÄN VARA LYCKLIG ÅT ATT JAG HAR HANNA.
världens bästa helg, jag har inte haft ångest för omtentan.
jag har sovit ut på morgonen och jag har fått vara som jag är.
jag har fått prata om allt som snurrar i mitt huvud.
(vi har pratat om hundra andra saker också.)
om hur snygg Brolle är, om hästar, om skolor, om relationer, om minnen.



imorgon är det slut på vecka åtta.
den vecka som alltid varit sportlov.
jag har haft tentaplugg vecka.
på tisdag börjar nästa kurs, sen är det full fart igen.
jag kommer bara ha tid med mig själv.
jag ska bara ha tid med mig själv.
det är lugnast så. för mig själv i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0