Nej tack till fler vecka fem. Ja tack till sju dygn med plusgrader.

vad hände vecka fem?
Både Snöflinga och Hilmas hamster blev änglar.
nu räcker det.

- Mamma, det blev lite mycket den här vecka.



idag gav vi oss på dressyren igen.
Goliat och jag.
det var lite för hårt och Goliat var inte riktigt på hugget.
det bästa var att jag tog av mig tummvantarna, våren nalkas.
här om dagen stod det att det krävs en dygnstemperatur på mellan 0-7 plusgrade i en veckas tid,
för att våren ska kunna klassas som vår enligt SMHI.
tur att jag inte är SMHI, för jag kommer snart ställa undan mina vinterkängor.
dessutom vill jag plocka fram min cykel, eller ännu bättre.
köpa en ny cykel, den cykel som aldrig införskaffades förra våren.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0