Hejdå vintern, till och med mina skor ha gett upp!

idag är en tentadag.
jag har släppt ut hästar och ska nu duscha och klä på mig.
jag har ett problem, det är ett i-lansproblem.
(jag har fler, större problem, men just idag är det här det största)
mina skor är sönder.
en av mina älskade kängor har en trasig dragkedja.
jag äger ett par kängor, några converse och några skor med klack.
temperaturen visar - 20 grader.
det känns inte som att conversen är det optimala, men vad ska jag göra?
raggsockor och converse. det får lov att fungera.
nästa vecka får jag pallra mig till skomakaren.
eller.. eller så struntar jag i kängorna.
nu är det vår. till och med mina skor har gett upp på vintern!

- Hej våren!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0