drömmen, ridturen och feminismen

som svar på Hannas kommentar tänker jag skriva,
men i Strängnäs var i alla fall nästan all snö borta.

jag kan fortsätta i snöns tecken.
idag är en fin vinterdag, solen skiner, snön gnistrar och det är minusgrader.
Det blir ridtur med gänget innan jag ska ägna hela min lördag åt feminism.

inatt drömde jag igen, jag känner att jag börjar bli en fena på att drömma samma sak.
inatt hände DET igen. jag kan inte sätta ord på känslan.
jag kan heller inte begripa varför jag drömmer det så ofta.
förmodligen för att jag största delen av min vakna tid funderar på det.
kanske inte just på det, utan på honom.

Kommentarer
Postat av: zoo

men cecilia (haha jag säger aldrig cecilia...) det var barmark här också och +grader. men i februari är det dålig vinter inte fin vår:) saknar dig! <3

2011-02-12 @ 16:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0