25 december

min granne har fest.
jag lyssnar på Helsingfors 2011
och saknar Hanna.
dansnätter i Helsingfors, finska killar och kokosdrinkar.
idag när jag kom från stallet hade min julgran vält.
två kulor hade gått sönder och det var vatten överallt.

det är som Hanna säger, det bästa vore om man själv kunde bestämma hur allt skulle bli.
det vill säga att man skulle kunna bestämma över precis alla andra.
skämt å sido, det bästa vore om man visste vad man ville.
eller ännu bättre, om man struntade å bry sig.
om man dansade bort alla nätter på en gungande färja istället.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken fantastisk julklapp från dina föräldrar! Nu har du en get också :).



nu när vi julat klart kanske det snart är dags att dansa bort nätterna på östersjön igen. det känns så. man lever liksom fortfarande på det! <3

2011-12-26 @ 16:03:46
URL: http://hannana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0