all for you.

skitfeber.
jag hatar den.
den går ner å så upp igen.

idag var han dock gladare :)
han talade om att jag hade glömt lägga in kraftfodret,
han gnäggade när jag kom med morot,
han kom fram till boxdörren när jag skulle säga hejdå.
så fick jag massa pussar, utan att jag bad om det.

men hans ögon är trötta.
de är inte de där glada blicken.
det är inte Goliat-blicken.




helt ortoligt vad jag älskar den där hästen.
det gör ont i hjärtat att inte kunna hjälpa.
om jag kunde, skulle jag fixa allt.
allt på egen hand. han gör ju allt för mig.
jag vill vara lika duktig.

Bryan Adams – (Everything I Do) I Do It For You


Kommentarer
Postat av: Linda A

Usch, för att inte ha våra pigga underbara djur, Ernie har iaf återhämtat sig. En taskig mage för hans del helt enkelt.

2011-12-20 @ 08:58:03
URL: http://livetsstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0