lägesrapport.

INTERNET! :)
ett alldeles eget internet, som fungerar.
buss och tågkort är återfunnet.
motivation och ambition börjar också komma fram.
likaså som en förkylning som legat å grott i några dagar.
fjärde för säsongen. ja!

tio ord om min å Hannas tur och retur,
Stockholm - Helsingfors
1. dans
2. mat
3. shopping
4. killar (snygga, trevliga, fulla, roliga, äckliga..)
5. vågor
6. drinkar
7. musik
8. regn
9. skratt
10. fotografier

orden är inte på något sätt numrerade i ordning!

 

för stunden innehar jag julkänslor.
alla klappar är klara, Hampus-jullista spelas
(på låg volym, vill inte irritera grannarna)
jag har tänt ljus och dricker julte.
jag borde sova, men det känns tråkigt.
känslan av att sitta i mitt kök,
med min dator, mitt internet och dricka mitt te
är mer tillfredsställande.. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha fick mig att tänka på klaras citat när jag berättade om vår helg "ja alltså får man inget ligg på en finlandsfärja är man misslyckad"... okej, lite att vara taskig men det ligger (haha;)) ju nåt i det, jag menar om man VILL så KAN man nog lösa det.. :P

2011-12-15 @ 11:45:09
URL: http://hannana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0