jag vill inte bli äldre, jag är inte redo för det!

jag måste få skryta lite.
jag har inte hunnit med det.
ÄNTLIGEN, är jag i fas.
alla hittills lästa kurser är godkända.
performansanalysen, första delkursen i statsvetenskapen fick jag svar på nu i veckan.
jag innehar numer 97.5 högskolepoäng! :)
bra gjort. klapp på axeln.
jag är verkligen värd min cykel.
min fina, gula och rosa cykel.

om en vecka fyller jag år.
21 år.
jag har åldersnoja, jag vet egentligen inte för vad.
tjugoett år känns ganska gammalt på nå vis.
jag är över 20 år.
jag förväntas vara vuxen.
jag känner mig inte vuxen.


Hej, jag heter Cecilia och jag fyller 12 år på söndag.
Jag bor med min mamma, pappa, mina två systrar och katten Siri.
På fritiden tycker jag om att vara i stallet. Min älsklingshäst heter Goliat
och min favoritfärg är rosa. Därför har jag rosa tapeter i mitt rum
Jag har precis köpt en ny cykel, den är rosa och gul.
Jag tycker om skolan, för när jag blir stor ska jag bli lärare.
Mitt favoritämne är samhällskunskap. När jag inte är i skolan,
i stallet eller cyklar på min nya cykel är jag med mina kompisar.
Min bästis heter Hanna. Hon har två hundar. De är fina tycker jag.

(oj, jag råkade vända på siffrorna)
ärligt, jag borde bli vuxen.




Kommentarer
Postat av: hampus

sagan om Cissi och jag är inte ens nämd..... =P

2011-04-03 @ 20:20:08
URL: http://hampusfunderingar.blogspot.com/
Postat av: Anonym

men jag är:D fast vet du. nu blir jag avis. hampus fick ett helt inlägg. för sig själv. hprmf.

2011-04-04 @ 11:11:59
URL: http://hannana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0