en vanlig tisdag, därför går jag ut i solen.

jag har några saker jag vill skriva innan jag tar tag i den här tisdagen.

ibland saknar jag att ha någon.
snart ska jag gå ut i solen.
först ska jag dammsuga i källaren.
idag börjar jag ny kurs, svensk politik och förvaltning.
ibland är det så himla skönt att vara ensam.
när jag kommer ifrån skolan ska jag rida.
ikväll ska jag läsa ur den första boken som hör till kursen.
om två timmar går mitt tåg till Västerås.

Madde sa i helgen att killar är som toaletter.
antingen fulla med skit eller upptagna. 
Jonas la till, eller så är de homosexuella.
jag kan inte låta bli att fundera över hur det är med singeltjejer.
hur är det med oss, egentligen?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0