EFTERLYSNING!

jag lovade mig själv att inte blogga nu på dan.
jag skulle plugga, jag pluggade..
men det knackade på dörren.
det var ett blombud, till mig.
fem rosor och orden 
Amor non deficit, nos ipsi amorem deficimus
googlar man,
Love doesn't fail, we fail love.

det må kanske stämma, eller så är det väl.
fast..det känns så där, tror jag.
det känns lite hårt på nå vis.
 
bokstavligt.
kärleken misslyckas inte, det är vi som gör att det strular till sig.

jag undrar om den här någon som
skickade budet tyckte att jag behövde påminnas om det.

Hej Cecilia, välkommen till verkligheten.
Jag tänkte bara tala om att kärlek inte så så himla enkelt.

Tack för upplysningen, jag är inte mer än människa.
Det är heller inte så himla enkelt.

Jag förstår inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0