tåget till sommare..



om si så där fjorton timmar går mitt tåg till sommaren.
till Öland iaf.
jag ska skriva min första temnta i statsvetenskapen,
jag ska steka några hamburgare och servera kroppkakor.
låter som en riktigt bra helg, om det inte vore för att jag skulle behöva anlita en flyttfirma.
jag har åtta tunga böcker som måste med, en tung dator och en packing för en helg.
inte bara en mjukisbyxhelg. jag måste ha jobbkläder, myskläder, utekläder och finkläder. 
mer än ett par skor, omg. min rygg.
jag vet inte ens vilken väska jag ska ha. 
det bör också påpekas att det just nu är 4 grader ute och att packningen är tvungen att innehålla mer än några shorts, en klänning och några linnen.
glöm det där om tåget till sommaren, jag måste nog läga ner långkalsonger.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0