om kuckelimuck-medicin inte hjälper..

så tror man att man är frisk.
nästan iaf..men då händer något annat med kroppen.
förkylningen slår sig på magen så man inte kan sova.
att grannen hade fest fram till fyra imorse och spelade annan musik än vaggvisor gjorde inte saken bättre.
sex ringde klockan, hästarna skulle ut. vad ska man göra liksom?
upp och ut.
jag fick ställa in mitt besök hos Hanna.
det värker i magen, trycker över bröstet, jag fryser och känner mig konstig i huvudet.
just nu vill jag bara bli kvitt allt vad bakterier och virus heter.
jag har till och med sovit middag och det vill säga mycket, för jag sover sällan. ytterst sällan på dagtid.


maby it's time for miracles..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0