film, utbildning och morgondagen

filmtajm, det är Wallander på 4:an. honom tycker vi om, eller jag gör det iaf. fast Beck är bättre, då får man se Gunvald, honom gillar man ännu mer.

Aja, hur som helst funderar jag på att plugga två kurser nästa termin, en på skolan och en på distans. den här terminen är rätt slapp, asså massor med nytt som är svårt, men inte mycket tid i skolan. gör jag som jag tänkt i tre terminer betyder det att jag blir klar tre terminer fortare (smart där) funkar det som jag tänk läser jag min sista termin HT12, det känns inte alls så långt borta och kan kanske vara värt 1½ år 200% plugg. då kan jag söka jobb till VT13 som behörig 22 årig lärare i svenska som andra språk och samhällskunskap, det kan kah leva med :)

nu har det börjat och jag vet att jag har sett filmen.



morgondagen bjuder på tvättstuga, mammabesök, Goliat och plugg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0