ny avdelning på ÖB?

hahaha!!

idag, ÖB med mamma och Klas.
så stod vi vid katt- och hundavdelningen och kikade på diverse saker, ibland nå leksaksvippor till katter låg en korv, asså en plast korv, hundleksak. på håll såg det ut som något annat..

C
- det ser ju ut som en dildo..
M - jag trodde vi var på husdjursavdelningen
längre bort på hyllan ligger flera korvar 
C - TITTA! de finns i olika storlekar..
Mamma skrattar
C - å flera stycken på ett band.
M - de är sånna där kulor man kan ha å träna med.
Jag skrattar
M - sånna där man har när man är sladdrig, de sitter fast i ett band
skratt
jag börja sen plocka med ett koppel, vilket jag gör om till ett stryp halsband (fattade inte hur det skulle vara)
C - asså, jag fattar inte hur man kan ha strypkoppel till sin hund ..?
M - vi är nog på sexavdelningen..
Jag tittar på mamma
M - ja, till och med stryphalsband



jag tycker om min mamma!


Kommentarer
Postat av: Anonym

men cicci använder man strypkoppel på sin hund (dressyrlänk i finare namn) rätt så är det ett BRA hjälpmedel. så det så:)

2010-03-08 @ 21:40:10
URL: http://hannana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0