fredag, fredag, fredag!

tentan är inskickad, den är aspackad!!!
jag väntar på en vinnare i Let's dance.
imorgon ska hästarna ut, kvällen bjuder på Hampus och Jonas, vi blev tilldelade fribiljetter på middag där idag. wow, vilken grej :D högsta pris!
problemen är det ständiga:
vad man ska ha på sig..
jag har min lilla, nya svarta, det lutar åt den. strumpbyxor?
just nu skulle jag vilja att grammatiktentan skötte sig själv, så jag fick ta lite påsklov. Öland, Öland, Öland. Ge till mig!! där ska det vilas upp, läsas två böcker inför nästa kurs, för att sen kunna parta loss på Östersjön. Kanske får vi ett tema imorn kväll, vi får se.  

Spotify funkar inte, Patriiik, hur ska jag klara mig.

nu börjar det, tillbka till klas och soffan

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0