en rosa dröm och bilförare

idag gav jag upp
satte på mig den rosa långa tröjan, det passar inte alls med håret, men jag måste juha kläder på mig å gillar inte att en av mina älsklingströjor bara hänger i garderoben. idan låssas jag att jag är blond!

jag drömde att jag hade en hund i natt, en liten söt handvalp. den va bedorande :) när jag vaknade infann sig den där nykära känslan, jag hade en liten hund. lycka!!

igår spenderades kvällen vid TV, det för ovanlighetens skull, sveriges värsta bilförare.
hahaha! det är ett under att vissa har körkort, hur de överhuvudtahet klarat uppkörningen fattar inte jag. jag och Klas satt och skrattade åt det, fast egentligen, så himla kul är det inte, förenat med livsfara.

snart skola och igen är det strålande sol och heldag, det kallar jag inte tajming

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0