en misslyckad f(y)lla

misslyckad.
Ha!
halv åtta är det halv åtta hos mig, ett program som jag faktiskt följer.
jag sa att jag skulle bli klar med tentan till dess, så blev det inte.. eller det kommer inte bli så.
det är för att jag har slut på ord, för att jag inte får ihop den sista sidan. för att jag inte orkar läsa min bibel igen. jag gräver ner mig. blä! jag tycker att jag svarat på fråga, tydligt och klart.. men det tycker inte sidan, den vill bli full, precis lika full som en löningslördag. den nöjer sig inte bara med cider, den vill ha drinkar, massa shot, öl och vin. den vill ha allt och lite till..så mycket att det väller över! (sidan alltså)

idag har jag lekt med Hampus..nej, inte lekt. vi gick promenad med hundarna och pratade..pratades så som vuxna människor gör, pratade om pengar. jag hatar pengar. sen gräddade vi våfflor och åt dem tillsammans med Jonas. påtal om pengar kom mitt studiebidrag idag, det tog slut lika fort som det kom till. räkningar är kanske vuxenpöäng, men inte så roliga poäng, nu är de betalat iaf, lite skönt.

Vi börjar tagga Riga. Jonas tycker vi ska ha ett tema och röstar för rosa, Klas för partyhattar. jag måste sova på saken.. eller egentligen, jag borde inte behöva göra någonting. ta med mig bara, klä mig i rosa och sätt på mig en hatt :) Hampus är rädd för att vi ska få trängas på dansgolvet med rullatorer, vilket passar mig utmärkt. kanske kan det dämpa min 20 års kris lite grann, I'm still young! (beroende på med vem man jämför)

nu har jag bara tio minuter på mig, innan Helge Skog tar plats i runtan. misslyckad..var det inte så? sidan är inte full än, bara onykter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0