en karriär utan stöd ifrån någon annan

jag har rast, har fyra delfrågor och två essä frågor kvar. blää!
haha, min entusiasm ifrån igår har dött, dött, dött, dött.
idag skiner ju inte ens solen, så vad finns det att vara lycklig över? dessutom kommer tenta nummer två imorgon, vilket betyder satslära, ordklasser och grammatik upp till öronen. jag klagar. ja, det gör jag faktiskt. om jag bara fick skriva, prata och tycka massa saker utan att behöva referera till författare, forskare och olika pedagogiskateorier, då skulle det vara jättelätt. Politiker.. eller kanske författare är bättre.. de behöver inte ha stöd ifrån någon, de bara gör. jag måste hitta någon som håller med mig för att få skriva det jag vill, eller någon som inte håller med mig. då faller min teori och jag får erkänna det. klockan är tolv, jag har inte klätt på mig. har en tröja ifrån BEMS på mig, vilket får mig att längta till Öland och ett par röda mjukisbyxor, vilket också får mig att längta till Öland. Påsklov, ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0