drömmar och tid

jag är tillbaka i mina sjuka drömmar, i natt handlade de om ordklasser och bisatser.. jag har tentaångest utan att ens hunnit få tentan. Hjälp!

Klas sover och sover, jag kan inte sova. har pluggat lite, klickat runt på datorn, lyssnat på musik och blivit arg på Siri som ätit upp min toffel :(

Anna, tack för gratulationen på namnsdagen och krisar det, självklart får ni sova här :)

jag och Goliat har hängt ihop i ungefär 5½ år nu, känns som alltid, men ändå inte länge..tiden går fort när man har roligt, så är det väl. men har nu några gånge fått höra, oj vad länge! det bekymmrar mig. länge, vadå länge? länge med Goliat kommer vara föralltid, även om det inte är möjligt. han är en gammal herre nu, snart firar 21 dagen. jag skulle liksom inte ge upp honom för att han blir stel, inte kan hoppa över en meter, eller för liten att ta med ut på tävlingsbanan. herre Gud, han är väl inge cykel? Länge är tills det tar slut, fast än det inte är tillräckligt.




Kommentarer
Postat av: ANNA

var så good cici! :D OH, tack själv! :P

2010-03-03 @ 23:33:42
URL: http://www.annalarssonfem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0