trött å patetisk

jag är arg,
arg trött å ledsen.
på allting utom Siri, som för tillfället är mitt enda sällskap, hon sover bakom min rygg
jag hatar att vi bor i Sverige som ligger i topp på många listor över allt vad heter välfärd. ändå finns det inte jobb till alla. hallå, liksom!
jag ät trött på att sitta hemma själv å bara vänta på att studera.nu ska höra av sig så man vet om man får gå i skolan eller inte. tydligen har det varit problem med systemet, så man skulle inte vara förvånade om det dröjde, man fick börja även om man fick beskedet för sent.
sen är jag sjukt less på min ständigt-för-högt-musik-spelande-granne! jag orkar inte höra hans gap å skrik musik längre. tänk om han kunde lyssna på Jason istället
arg är jag på mig själv som alltid blir för arg å säger att jag förstår, när jag förstår, fast att jag inte vill förstå å på att jag klantade mig med mobilen, så den inte funkar.
sen är jag sjukt trött på allt tjaffs om att bo, om pengar.
ta bort mig!!
jag har ont i huvudet, är jättesugen på godis. tänk en marabou! fryser å tycker allmänt synd om mig själv.
msn vill inte funka, eller inte visa sig iaf. varför?

min promenad var iaf skön, det är skönt att röra på sig. känna att man gör något. för jag är helt ledig till den 20. det är förtusan en hel vecka :O vad ska jag göra för att inte ruttna bort. åå, ännu mer synd om mig

fy vad patetisk jag är. äkta i-landsunge.
nog med det, jag borde komma på något jag kan göra istället

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej min finaste.

jag har pengar för att kryssa med dig. jag har inte pengar annars, men vill man nånting tillräckligt mycket så har man pengar! visst?=)

jag skrev tenta idag, tror det gick bra för att du och wille önskade mig lycka till. men du, var inte du i tonåren när vi blev bästastebästa vänner? (för att fortsätta på NallePuh stuket:)

för jag var väl 14? eller var jag 13? tror det var sommaren efter andreas vi började umgås på riktigt? så då borde jag varit 14 och du just fyllt 13:) puss på dig!

2010-01-15 @ 17:12:47
URL: http://hannana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0