kalasförberedelser

jag fick sånt skavsår i fingret av att skära morötter, så nu är det ett sår
det bultar och värker
om typ två timmar får jag främmande, släkten på mammas sida
maten är klar, ska bara läggas fram, det bli småplock
ostar, kex, foccatia, pizzabullar, brödpinnar, morötter, chips, dipp, falafel, oliver, fetaost, marineradvitlök.
det är saker man kan äta med fingrarna eller tanpetare för jag äger inte över 20 gafflar.
problem löst liksom, värsta bra!

dock vet jag inte vad jag ska klä på mig, chinos eller legging, topp eller klänning.
chinos känns kanske inte jättefint, men jag känner mig inte så fin idag.
it's all in the details, heter det inte så?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0