Mobbing, hästar och måsten

städa, skriva på tentan..packa upp sen förra helgen
ja, man är lyckad, riktigt duktig..
bädda rent skulle också behövas
suck, vad lat jag är

idag fick jag rida i höstsolen, så förutom måsten känns allt riktigt bra
lyckad dag idag,
segt å ta sig till å från Västerås, men det var så värt det, föreläsning om mobbning
släng er i väggen kuratorer!!
jag satt förtrollad mellan 9.15-11.30, antecknade frebilt och kände mig så glad, så lycklig för att jag hela tiden haft rätt!!
det funkar inte att dömma någon, eller att vara gullig mot någon annan, favorisering funkar inte.
man kan inte ge näsduk till en om två gråter.
jag va så glad när jag gick där ifrån, men samtidigt så arg, så arg för att skolan är orättvis!! för att det finns utbildad, akademiskt utbildaD personal på skolor som inte ens kan ta tag i probelm
som stryker föräldrar medhårs, för att citera mamma!
SKÄMS!!!!

dessutom ha jag bokat tid hos frissan,
pratat med läraren dit jag ska på VFU,
ringt hovslagaren och smörat lite, vill ju ha med mig Stefan till Eskilstuna :)

å dagens höjdpunkt får bli Hannas sms, vad gäller fördomar
travare kan hoppa
överviktiga gamla fjordhästar kan akademisk ridning
fast Hanna, jag kom på en annan grej.. du tror inte det har att göra med ryttaren? ;)
jag lovar att det är Katarinas skogstoka röst som ekar i våra huvuden, när det inte går som det går
driiiiiiiv
sitt ner
broooomsa
eller vad det nu var :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha ja det måste det ju vara. skogstokig som sagt!! =) idag blev det fullt dunder i galopp över ängen. livet är fantastiskt! =) saknar dig!!

2009-10-03 @ 15:17:10
URL: http://hannana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0