flytten

vad gäller min å Klas flytt som är tänkt å planerad att ske runt klockan två imorgon
så har jag sjukt med saker, jag har rensat och långt från allt ska med men ändå miljoner med kassar och hundratals lådor
imorgon blir vi gibbonapor

dessutom har jag en tenta som ska skrivas och bli klar
på måndag hoppas jag kunna sitta iprincip hela dagen, förutom då jag åker till Goliat
från Eskilstuna -> Sundbypark
inget internet kommer vi ha heller, inte förrän om typ två veckor
och allt ska kosta pengar
men Mian säger att det är nyttigt och jag litar på henne
imorgon blir det utsläpp av hästarna klockan halv sju
det är vad jag inte kallar sovmorgon
nog om det, mamma tycker jag ser trött ut..
det va sen imorse. kattförsäkring, hemförsäkring, adressändring, folkbokföring, banken
varför är det krångligt att bli vuxen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vänta tills ni flyttar från första lägenheten till andra. vad man samlar på sig!! =)

2009-10-24 @ 18:35:39
URL: http://hannana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0