imorgon, idag och på lördag

imorgon blir det fullt upp,
med skolbesökpåStEskil, Klassökajobb, syobesök, Hannabesök

åå, MIN vackra röda zooapa kommer imorgon
hem till mig, till Strängnäs
till marknaden

jag är riktigt dålig på att uppdatera om allt jag tänker att jag ska skriva
ett exempel är att jag i början av veckan borde ha uttryck mig
TIVOLIT ÄR HÄR
bara för att jag är nostalgisk
marknad, marknad, marknad

idag fick jag mitt beslut från CSN
jag får studielån och kontraktet för lägenheten är klart

jag har suttit med min studieplanering nu
det tog sjukt lång tid å var fruktandvärt krångligt
spara, tillbaka, spara, tillbaka..typ så där 100 gåner
dessutom har jag sökt kurs till nästa termin, Svenska som andra språk
jag skulle ha fixat lite med min uppsats, men nu är jag trött å huvudet gör ont

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0