Ljusa planerade kvällar med Jason, tack!

nu väntar en kväll med rabblandet av mitt tal tills imorgon
även en kväll med läsning
klockan är nio och helst vill jag sova
åå, vad lyckad man är

det enda bra är att om en vecka är det tillåtet att ta fram lite julsaker
och att jag för första gången på länge har lite saker på min önskelista
dessutom finns Jasons nya skiva på spotify, sånt är också lycka
han får gärna komma tillbaka till Sverige och sjunga för mig

"a little light never hurt somebody"
ljus är precis vad som behövs nu, jag är trött på gråa dagar, regn, lera å bruna löv
hösten, speciellt november
suck!
precis lika suck som avslutingen på VFU-förberedelsen som handlade om ångest
hahaha, skrattretande, snälla planera, hur svårt ska det vara??
tydligen väldigt svårt för vissa, så svårt att två saker och en missad sammanfattning samma vecka ställer till problem
hur ska det bli sen??

för å skryta lite räknade jag just ut mitt snittbetyg
18,43
inte illa
dock är det konstigt att 50 poäng för mycket drar ner snittet :O
hade jag valt bort mina 50 poäng med VG hade jag snittat 18,7
det straffar sig att vara duktig

nu ska jag störa Klas filmtittning, så jag får träna tills imorgon
fördomar står det överst på mitt papper
mitt tal ska handla om fördomar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0