fredagkväll

en timme i bilen
jag hittade inte ut till Folkesta
okej, det tar 30 minuter från Goliat in till stan, men sen haha 30 minuter extra, jag är pinsam
nu sitter jag å Siri vad datorm
hon försöker få mig att se henne
att tugga gummisnogg
äta små lappat
bita sönde pennor fungerar ganska bra
Klas är hemma hos sig
julmat bjöds det på
men jag hade praktik å Goliat
så det fick bli mannagrynsgröt istället

imorgon blir det Hampus och Jonas för hela slanten
iaf vad gäller kvällen
på förmiddagen blir det Goliat
och mittimellan hoppas jag på att få vara hemma med the family
om något brister
går sönder
inte så att det går av
men en spricka..
och man inte har klister
tejp vill inte fastna,
hur gör man då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0