morgonmotion och besvikelse

vi var ute och gick imorse
sen fick vi ära frukost i soffan.
det eftersom vi tvättade igår
det ser ut som en klädaffär här
å lakarnen hänger över stolarna
det finns inget torkrum å vi har ännu inte införskaffat någon tvättställning
så, man får ta det för vad det är



nu ska jag till skolan en liten stund, slutar klockan fyra
vi ska prata VFU, då vi har två veckor till, med stat på måndag
och vad gäller dem, lärare, MDH och Eskil och kommunikation
suck
jag ville se högstadiet
små söta sexor
och coola nior
men inte
skolan säger att min LK ska fixa det
och LK säger att skolan ska fixa det
ARG!!!
vi håller på med dialog, flerstämmighet och samtal nu
ska tentas på fredag,
men tusan heller att skolan förespråkar det de predikar om!
ett litet misstag där kanske
men jag ska inte deppa, känner mig bara besiken
och en än gång som att man inte blir tagen på allvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0