prat, tankar, svammel

15.00-15-40
religion idag
det är allt, min skoldag
vi ska till mormor och morfar jag och mamma
det är morsdag på söndag
mamma är inte hemma
mamma och pappa är på Öland

nu är det inte långt kvar, snart student
aaaaaaah

jag känner mig lite som innan Afrika, eller kanske om kommentaren
vi ska ta stuenten ?! :O
det är lite overkligt, lite ofattbart, vi är stora nu, vi ska klara oss själva...

idag, imorgon, fredag, lördag, söndag måndagtisdagonsdagtrostadfredag

jag har lite att fixa.. det är dessutom Ulfs dag på fredag
jag och Anna ska ha likadana klänningar
vilket förmodligen tyder på vilken bra smak vi har ;)

igår pratade jag med Hanna :)
bara en sån sak, en underbar enkel sak
Hanna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0