lördag

i princip alla ska till BK
inte jag,
inte jag och mina systrar som ska spendera kvällen framför TV med godis

idag åkte jag å Julia till E-tuna, men bil
det gick bra, men jag har nog aldrig varit så rädd x)
var va mamma?

sen kom vi hem, men varsitt par nya skor,
vi solade lite sen cyklade jag till Goliat
red i Julias blåa shorts och mina äckliga ballerinaskor som verkligen sjunger på sista versen
när jag kom hem var det in i ducshen och ner på stan
sen när vi kom hem lagade vi tacos, satt ute och åt
efter maten gick vi en prommenad jag och Julia
runt P10, vid Eskilskälla

imorn är det stallet klockan sex som gäller, sen bär det av hem
me and Goliat ska rida genom stan

dessutom har jag tänkt på hur mycker jag tycker om Klas
det är viktigt, det är fint.
Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0