Goliat, regn och kladdkaka

jag har några svagheter, choklad bland annat
jag hade bestämt mig för att bara äta godis på lördagar
idag kom mamma från Åland
jag kom från Goliat, dygnsur och hugnrig och så öppnar hon en Fazer, mjölkchoklad
(..å så bra gick det med mitt godisätande på lördagar..)

så åt vi mat, 
det är fredag, så jag tyckte att vi skulle ha efterrätt
det står en kladdkaka i ugnen nu, fast jag är inte sugen längre
får kila öven til Anna med den ;)

Sverige spelar hockey mot Canada, Klas tittar på den hemma hos sig
jag skulle gått dit, men det regnar och vi ska sova här, så jag får möta sen istället

imorgon bitti är det stallet som gäller 06.00 vill hästarna ha frukost och så får det bli :)
I take ny boy with me (påtal om att det var engelskanationella idag)
jag har gjort frukost,
fin frukost, eller mysig
jag tycker om sånna saker, att hitta på grejer
i påsen ligger:
bröd (de som jag bakade)
små youghurtar
vindruvor
banan
muffins


 

för att jag är kär i Klas

Kommentarer
Postat av: ANNA

Du kan, men än gärna, få komma över med den till mig! (a) ;)

2009-05-09 @ 11:00:57
URL: http://www.annalarssonfem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0