brun UTAN sol (men den skiner idag)



jag ska vara brun till studenten, därför tänker jag fuska

jag gick upp vid åtta idag, efter att gått med Klas till tåget, jag fick sova i 45 minuter till å det var det värt
nu har jag pluggat, å jag skule behöva göra mer. skriva psykologin, om två psykologer.
jag vill inte, för solen skiner ute å jag vill gå ut och gå, men jag vill vara ledig ikväll. funderar på att ta cykeln till skolan, åka direkt till Goliat, för att gå ikväll. kanske får det bli så

imorgon ska det talas
- vegeitarism

det är snart student, det är inte alls långt kvar nu
jag längtar
fast det är förmodligen med tårar i ögonen vi springer ut den 5 juni
vi är fria från skolan, det finns inget att ty sig till
allt vi har att lita på är framtiden!

you make me love you
kLAS, trallallalalaa


Kommentarer
Postat av: Missy

korrekta namnet är "kladdigt orange-brun ojämn färg med löjliga linjer där färgen slutar"

2010-11-11 @ 09:46:56
URL: http://enheltarlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0