sol den 24 mars

idag trotsade jag ingen snö, solen strålade verkligen
undederbart, fast fy vad det blåste ut efter sjön, jag blev trött i mina ben

igår körde jag alltså halkan, det gick bra
det snurrade
och visst kändes det lite konstigt att sitta ensam i en snurrande bil och skratta åt sig själv, men vad fanns att välja på x)
haha
hur som helst fick vi bromsa med ABS och utan, köra slalom och försöka reda upp en sladd. (för det gick ju bra) ratta fick man göra, dessutom klättrade jag ur en bil som hängde uppochner.

en lyckad dag, som slutade med att jag hjälpte Hilma med matten och skrattade åt Klas som hade tält på syslöjden :D
HAHAHA!!!



- Grattis till frya underbara månader tillsammans med mig! 
   Klas imorse

Jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0