cykel

jag cyklade till skolan idag, till Goliat och hem
egentligen kändes det vår, men jag va arg. ingen luft i bakdäcket, så det va tungt å trampa. sen är sadeln hård och jag föredrar och gå.. så är det, men nu är det ingen snö och det går fortare att cykla, det är smidigare.. pappa får väl pumpa mina däck.

HILMA VANN SIMTREAN
något stolt storasyster

sen har jag fått min studnettröja, det är 80 dagar kvar imorgon
jag längtar så himla mycket till den 5 juni

dessutom är jag lycklig, glad och varm i magen

"Nja inget ville bara ringa dig:) Pussar"

jag är kär, kär, kär, kär!
jag ska dit ikväll, till Klas, sova där för att gå hem klockan 06.10 imorgon, men vad gör man inte?
allt för kärleken

Kommentarer
Postat av: hanna

skitunge, pumpa dina däck själv <3

2009-03-17 @ 16:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0