å det ska heta jullov?

jag ska plugga nu!
nu ska jag göra det jag borde gjort hela jullovet.
jag hatar lov, speciellt lov som inte är lov. patetiskt, eller hur?
jag ska svara på några engelskafrågor, jag kan inte frågor.
glosorna kommer.. sen någon gång. jag kan inte glosor!

det är måndag idag, måndag, måndag, måndag!
på torsdag börjar skolan.. jag vill inte gå i skolan.

Innan den 23 januari
*engelska glosor
*kåseri, svenska C
*engelska textseminarium
*filosofiuppsats
*nyheter
*kemiprov
*artikelprov, religion
*artiketprov, historia och global
* Kina och Indien - hur har det påverkat oss, uppsats

 Å det ska heta jullov?


dagens i-landsproblem:
de hårda kanterna som blir på osten efter några dar
(jag skäms)

Kommentarer
Postat av: hanna

jag vill till skolan.

jag försöker komma på vad jag ska plugga- sjuksköterska- ekonom. ena dagen det ena, anddra dagen det andra. hjälp!! och sen är det lönen om man ska tänka långsiktigt, sådär 10 år framåt med barn o familj också. uschamig.

2009-01-06 @ 00:37:04
Postat av: Gillberg

Du har 1 termin kvar du klarar det :)

2009-01-06 @ 03:57:47
Postat av: svar till Hanna

:) skolan är bra, det är tiden man måste lägga ner hemma som känns jobbigt.. usch ja, välja.. 15 april ska ansökningarna vara inne.. jag ska också komma på. igår var det lärare, imorgon är det socionom och på torsdag ska jag rädda världen :)10 år.. då är jag 29, du är 30.. så långt vill jag inte tänka nu!

2009-01-06 @ 20:30:45
URL: http://mariiacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0