jullov 08-09

eftersom jag inte sammanfattade 2008 ska jag sammanfatta mitt sista jullov!

tänk att tre veckor kan försvinna så himla fort. va har jag gjort liksom?
det har varit sköna turer med Goliat :) asså, han är solklart det bästa som finns
det har avverkats någa filmer, ganska många faktiskt. blivit sena nätter och jag har väl sovit ungefär lika mycket hemma som hos Klas.
julafton firades hon moster och Danne i torpet, tomten kom, skrämde Carolin och hade halsduk och vantar med sig till mig.
sen åkte vi till mitt sommarparadis, som är ett underbart ställe på vintern också, vi höll på å frysa ihjäl, jag pluggade lite, vi åkte till Klamar och jag köpte en rutig hatt
vi åkte tillbaka till Strängnäs och att vara ifrån någon betyder att man inser att de är viktiga, att det är på riktigt, att man behöver varandra
så blev det nyår, vi var hos Linus, Klas, Anna, Ulf, Veronika, deras föräldrar och jag, vi åt hårda karameller och paj, sen gick vi ner på stan, jag frös ihjäl om mina ben, de sköt raketer och så blev jag kysst <3
det har bara gått sex dagar på det nya året, kalla dagar, det var 18 minus igåR, jag red i solen på Goliat som ser ut som en luddig guldboll. JAG ÄLSKAR DIG!
sen har vi bakat, jag och Klas gjorde nå kolarutor, riktigt bra blev det. vi såg mamma Mia filmen och jag log rakt igenom. så himla underbar, ta mig till Grekland! 
det är bara imorgon kvar på mitt sista jullov, låter lite tragiskt, men endå.. asså på sätt och vis, tråkigt. men vi blir större. det är enda anledningen till att jag och Hanna inte firade lilljul den 23 december. vi blir älder, vi håller på å bli vuxna, därför kan jag inte ha jullov mer. jag håller på å bli stor. det är 2009, jag ska ta studenten!

dagens i-landsproblem:
att Hilma såg mina trosos för att dörren till provhytten inte gick att stänga ordentligt.. (haha)
(jag skäms)

Kommentarer
Postat av: hampus

Låter som ett ganska bra jullov =) Synd att vi inte hann att ses ngt =o men de kommer fler tillfällen =) Sista jullovet... vad knäppt de måste kännas =o fritt? tragiskt? vad händer med cissisen dåå? får jag fråga dee? =P

2009-01-08 @ 12:32:35
URL: http://stavem.blogg.se/
Postat av: baran

hahahah stackars dig och dina i-landproblem :)

2009-01-08 @ 15:28:34
Postat av: Anonym

1, vi måste ses! jag har panik över mitt högskoleval, för efter studenten ska jag plugga.. men til vad? du brukar vara bra på å lösa mina problem :)

2, det känns asknäpp, mer tragiskt en fritt.. för inget mer jullov, betyder att jag håller på å bli vuxen. HJÄLP! FÖR VAD HÄNDER MED MIG DÅ?

2009-01-08 @ 21:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0