Etuna, med Hilma

blev Etuna idag :)
kanske är man lite patetisk som köper nya kläder till resan, men ett par shorts å ett par capribyxor lär komma till användling hur som helst. blev ett linne, två t-shirts, tre trosor och en svart spets bh. Hilma var med och vi strosade runt i Eskilstuna i 4 timmar, runt runt, fikade, åt lite godis och tog tåget hem. sen gick jag ut, behövde gå, rensa huvudet, så jag tog mp3:n och smsade slut på mina pengar. hamnade i Thomashallen, där va syster, Amanda och deras lag, men också Klas. systrarna spelade, det va tjejkicken idag. jag har aldig varit någon fotbollstjej, jag blev hästtjej istället :D där av Goliat, som verkligen är det bästa som finns. synd att han har fyra ben, lurvig päls och väger 500 kg. vi kunde åkt till Etuna idag, han skulle vara bäst. hitta rätt storlek, bjuda på fika, skratta, sucka åt mina dumma kommentarer och hitta de bästa kläderna till resan, men också till skolan, till festen. Bästavän!

jag ska köra imorgon, mamma ska med och jag har bytt körskola. mer säger jag inte

DET ÄR ONSDAG IMORGON!
Hilma sa att hon längtade till skolan, när vi gick till tåget idag
jag vill, vill, vill också längta till skolan
vara glad över att jag får gå dit, men jag är inte det.

jag ska bli författare när jag bli stor, jag är ganska bra på att skriva, eller iaf på att svamla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0