hittills idag!

duschad och mätt
nu väntar jag på att håret ska torka, då tanken är att jag ska gå ut. det är inte endast en tanke utan ett måste. jag har behov som måste tillgodoses, eller inte behov, begär. begär är rätt ord, äckliga onda röda begär. nog om det.

Goliat var underbar, fast det var väl ingen nyhet.. iaf inte att jag tycker det
alltså knarrande, gnistrande snö i solen är så himla vackert :) och att få galopper i det är ännu bättre. snart är det mörkt ute, så slut på gnistrande snö, nu blir det bara kallt , utan solsken. deprimerande.. därför tänker jag, undetiden då håret torkar ska ett nytt inlägg som ska få sammanfatta 2009 som liter mot sitt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0