film, hållbart lärande och Lucia

män som hatar kvinnor, står det på dagordningen
armen gör fortfarande ont
sen i lördags, dock tror jag att det inlägget blev publiserat nu ...
det snöar ut, snart vitt, enligt mamma ska det snöa imorn och på onsdag
kanske, kanske en vit jul!!

så har jag sagt upp stallplatsen, det blir flytt till Närsjö, så jag kan cykla :)
dock hatar jag att säga upp mig, eller överhuvudtaget tala om saker som blir negativt för andra.
men that's life.. som pappa sa.

riktigt intressant föreläsng om hållbar utveckling idag
visst att jag har det i ryggmärien, men det tilltalat mig :)
inspirerar

filmtajm.

kort om helgen kan jag ju säga att jag saknar att vara med å sjunga i kyrkan
Hilma å massa andra tärnor va urgulliga
Hampus å blåsorkesterna är alltid lika kul att lyssna på, pampigt!
Amanda var superduktig
Strängnäs Lucia i Ugglanspark, jag vet inte. för å vara på deras sida. var det kanske svårt att sjunga ute, kallt å blåsigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0