globala tankar

jag har haft ont i magen sen jag kom från skolan
den roliga dagen i skolan med golbalvibbar
gapminder.org
haha, jag kunde inte låta bli att tänka på Daniel, jag tror att han var den som visade sidan först
sen blev det en hit bland våra kära globallärare
allt fanns på gapminder
de kunde heller inte ungå ordet hållbar utveckling
och att gå igenom millenniemålen
åå, det älskade projektarbetet dök upp i huvudet x)
snacka om repetition
vad gällde hållbar utveckling tänkte jag på Eva, på hur hon vände och vred på världsreligionerna för att hitta stöd till hållbar utveckling i dem
Eva lyckades,
jag vet inte om föreläsaren idag gjorde det
det gick i 120 från kvart över ett till klockan tre.
jag blev trött i öronen å saknade Evas lugna röst

på lördag blir det, om allt går som tänkt, en tripp till den stora huvudstaden med Lillasyster
ser fram emot det. Bara Julia och jag :D
den 20 blir det julmat i Uppsala
mysigt
den 5 januari blir det Uppsala igen
Hanna blir 21 :)
jag gillar att ha mycket att göra

idag kom jag på att jag saknar min cykel
Julia, kom hit med den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0