sammanbrott

jag älskar tetefonsamtal, långa, oändligt långa tetefonsamtal, som man bli glad av, skrattar, ler, känner hur lyckan sprids i kroppen. jag pratade i telefon i ungefär en timme idag, jag har pratat längre, mycket längre. men idag. åå. stön. SUCK Å STÖN!!!
-vi beräknar att....
en timme tillsammans med en dataröst som beräknade att min tid i kön skulle vara si och så lång. jag dööör!! sen fick jag prata med en kille, från.. ja va han nu va ifrån. inte lät han som mig iaf, vilket iförsig varit ganska konstigt. han sa bara att jag hade gratis internet i tre månadet, schysst att de sagt det fårn början liksom, så jag sluppit tanten i öran. sen kopplade han vidare mig till suport, då internet vägrade att fungera. och det enda suport hade att komma med var att det var driftstörningar i hela Eskilstuna, så det enda han rådde mig att göra var att vänta. tack och ajö. nu är driftstörningen slut, så jag kan nörda vidare. sköönt för på TV var det bara skit. imorgon är det nyårsafton.

jag fick nyss ett mail ifrån studera.nu, vilket gav mig ångest, panik och en puls på 100000000!!! jag var sturket på den kurs jag sökt :O:O gick in och gjorde en sen almänan, när blir den behandlad?? jag skulle tydligen gått in och tackat ja till något senast den 21 december .. typ när var det!!?? jag orkar inte med att allt ska vara så krångligt. det är ännu värre en tele2s datatant. jag har kommit in, klarat allting hittils å ändå måste jag gå in och krångla. tre dagar innan jul. jag va tydligen helt borta, det var i mitten av allt. tänk om det inte löser sig :S vad händer då med min lägen et, mitt bidRaG, min häst. med mig själv helt enkelt. Herre jösses, GUUUUD!! det här måste helt enkelt fixa till sig och det är SNART!! annars blr det socbidrag å hela den biten. åå, jag älskar mitt liv. särskilt min älskade granne som är förälskad i Volvert å deras skrål på högsta volym. jag dör ännu mer och mest kommer jag dö av köldskador. jag känner positiva vibbar

vill bort, till Öland. jag ska flytta dit. byta utbildning, börja i Kalmar, ha Goliat på tomten, ta Klas med mig och älska vid havet istället för vid Eskilstunaån. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0