:)

jag önskar att jag kunde vara med dig

konstig dag idag.
jag hade sovmorgon men fick ändå stressa...allt för att det inte fanns några mjukisbyxor rena och jag inte orkade klä på mig (snacka i-lands problem, vadå att man skäms) tror jag vände ut och in på min graderob, hur som helst slutade det med att jag hade jeans ock kofta på mig. sen iväg till skolan, på cykeln, hade labb, sen håltimme i tre timmar, vilken jag spenderade på Trafikskolan med en pärm, en baguett och lite torkadfrukt:)
tillbaka till skolan för att egentligen inte göra något nyttigt, läste lite inför genetikprovet, insåg hur mycket jag har att plugga. fick kolla på essä uppgiften och svarade på Evas "vad skule jag göra utan elever" när vi hjälpt hennne att:
"då skulle du inte ha något jobb" (något spydig kommentar) men hon bara instämde..
sen hem, iväg till goliat på cykeln med min förkylning:/ kanske inte så jätte bra, borstade å muta med äpplen<3 ingen ridning idag.


vadå att min häst gillar äpplen:) 


















så min dag kommer väl sluta som vanlig, med plugg, dusch och sov.
klockan är snart halv åtta, jag orkar inte göra någonting, skulle vilja lägga mig å sova nu.
men min lilla veckopluggplanering tillåter inte det!

det är psykologiprov, uppsatsen, filosofiläxa, genetikprov, kreaktivtskrivande uppgift, psykologiuppsats, essä planering..


Kommentarer
Postat av: Gillberg

Gullig bild :)

2008-09-17 @ 21:51:04
URL: http://gillbergarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0