vecka 43

LOV på måndag, vilket ska bli så himla underbart, speciellt med tanke på att det hänt en det i mitt liv sen förra veckan <3
kanske är man rätt lycklig trots allt. just nu känns allt så himla bra:) jag vill ha det så här. jag villl det bara.

men sug, eller tårar eller äh, jag vet inte. jag trodde vi var vänner, jag trodde verkligen att man skulle ställa upp för varandra. men inte, eller .. jag vet inte :/ känns inte så himla kul iaf. ska man inte glädjas åt varandras framgångar. och hur kommer det sluta. tårar.. skit. det är nog så jag känner.. inget får man tycka, känner eller vad det nu kan vara. jag tycker om honom, så är det bara. jag känner det verkligen, det känns så himla bra. jag vill inte ge upp allt, jag vill att det ska vara bra, bra med alla. men tydligen får det inte vara det. nej, välja. är det välja man ska göra? jag vill inte välja, jag vill ha allt :) allt som går och få. jag vill bra att allt ska vara bra, så himla bra! men det funkar tydligen inte.
försvinn inte bara, lova mig det! jag vill ge det en chans, jag vill ha det så här<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas du och Michael får en bra framtid tillsammans.

Jag behöver dock inte vara orolig längre för att han ska ha fått något bättre, haha

2008-11-22 @ 18:02:34
Postat av: anonym

haha

2008-11-22 @ 18:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0